photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 10. oktober 2012

Historien om to vindere der blev trukket...

Jeg er to dage bagud med trækning af vindere i min giveaway, og fik endelig taget mig sammen idag.
 
Manden min har hjulpet, efter at have været meget forundret (endnu engang) og knust af grin over hvor omstændigt han synes den her blogverden er.
Med stor skepsis spørger
han: Hvad laver du?
Jeg: Skriver deltager fra min give away ned
Han: Øøøøh....
Jeg: Ja, hvordan skal man ellers gøre det?
Han: Det findes der helt sikket en løsning på
Jeg: Nå. Men husk lige at der skal være nogle der deltager med fem lodder, og nogle med to...
 
Som straf for at være så kæphøj, er han Karina i trækningen. Han synes det er lige delke tragikomisk og lige dele sjovt. Og er kommet frem til, at det næste gang er smartere at give alle deltagere et nummer, og bare fem numre hvis de deltager med fem lodder, på fx random.org. Nå nå, ok det kab jeg da godt se... Men indtil da så det sådan her ud
 



 
Sedler der ikke var foldet sammen, for husbonden har ingen anelse om hvem de forskellige deltagere er.
 
Vinderne er disse:
 
 
Og Katja A der ikke har nogen blog...endnu:)
 
Send mig en mail med jeres adresser, og jeg sender dem afsted med posten.
 
Tak til alle der ville deltage i min give away, og tak til min flotte mand der ville assistere mig.
 

5 kommentarer:

  1. Nej hvor lækkert at jeg blev den ene heldige :O)
    Tillykke med den første måned som mand og kone :o)
    Jeg sender dig fluks en mail og glæder mig til at modtage det fine pynt :O)
    Grinede forresten ret meget over den video om blog du havde på for et stykke tid siden, måske derfor jeg ikke har en blog endnu ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tillykke:)
      Og tak:)
      Ja den var ret sjov. Tror bestemt der er lidt virkelighed i det, prøverat holde mig til at tage den med ro på ambitionsniveauet;-)

      Slet
  2. Jeg nåede desværre ikke at være med i din giveaway men jeg smiler af dit indlæg her- tror din og min mand kunne blive enige om mange ting!- da jeg skulle trække en vinder på en giveaway lød samtalen noget a la jeres og han forstår heller ikke lige blogverdenen. :)
    Go dag til dig Kh Mille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt, ikke:)
      Han synes at jeg bruger frygtelig meget tid herinde (og han har nok lidt ret...). Du må være med næste gang.
      Jeg kigger lige ind hos dig.

      Slet
    2. Nåå dig kender jeg jo godt, det var jo dig med den fede smykkeskålsholderting:)
      Det er lige det med at have styr på alle navnene herinde...!

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)