photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 11. oktober 2012

Tilrettet scoop til en flad halvtredser...

På en gåtur i gågaden spottede jeg et par farverige cardigans. De hang på et stativ til en butik der fører tøj i plusstørrelser, men jeg tænkte at det nok ikke gjorde noget, at de var lidt oversize....
Men da de kom på, synes jeg alligevel at de var lige store nok.
Halleluja for symaskinen! Jeg har tilrettet og syet under arm og i siden, og har fået et par fine festlige stjernecardigans til vineteren!

 
På billedet ses før og efter, og den orange jeg også fik med i posen.
 
Jeg kan da glæde mig over ikke at fylde plus tøj helt ud, for har godt nok svært ved at få de sidste kilo smidt af efter graviditet barsel....Jeg fik faktisk smidt et par kilo, og nåede næsten min tidligere vægt for et par måneder siden...men så gik der åbenbart kage og barsel i den igen:-/
 
Hvor er det træls!!!

6 kommentarer:

  1. Nøøj hvor er de fede! Jeg eeeelsker stjerner! :D

    SvarSlet
  2. De er fine!! - Jeg kender det aaaalt for godt det med de der kilo der altså sidder lidt fast sammen med barslen.. (mangler selv en 7 stykker) Ordet TRÆLS dækker perfekt.
    MEN du ser godt ud og jeg kan altså ikke se dem! Kun stjernerne og JA hurra for symaskinen;)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne cardigans - og rigtig fint, at du har syet dem ind så de sidder væsentlig bedre på dig :-) Og når man er på barsel så skal der da spises kage!

    SvarSlet
  4. Fede cardigans, hvor fandt du dem henne?

    SvarSlet
  5. Det kan jeg godt forstå, du ikke kunne stå for- de er da p...lækre:-) Lyder super hyggeligt med barsel og kage, ih, savner det helt. Knus Heidi

    SvarSlet
  6. Dottie: Tak. Det gør jeg også:)

    Mille: Ja det er bare så surt, æv!(Er sikker på at du ville kunen se det, hvis jeg tog et billede af min bagdel;-))

    FrkTurkis: Ja dette er jo den perfekte sammensætning for dig:) Jeg napper straks et stykek mere, så!

    Anja: De er fra den lokale biks i gågaden i Frederikssund...husker ikke engang navnet desværre.

    MigogMaya: Tak:) Ja det er også ganske hyggeligt som oftest.

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)