photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 30. oktober 2012

At begrænse sig?

Det er svært, det ved I alle vist...især i Stof og STil. S&S er min absolut favorit forretning at handle stof i. AF flere årsager; det er utrolig fine prints de har, billige priser og et mekka i diverse sy-dimserier af enhver art. Det er jo helt vildt...!!!

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg foretrækker nye stoffer fremfor retro. Jeg synes retro stofferne har helt deres egen charme, men ender altid med at sy af de nye...jeg synes også nogle gange at blomstermotiverne kan være liiidt kedelige (ja undskyld, ved godt der er riiigtig mange retro fans her i blogland), og har endnu ikke været så heldig at finde de fine retro børnestoffer selv.


Dette er hvad jeg kom hjem med i denne omgang. De fem rustikke stoffer (hjerteprintet, stjernerne og striberne) skal bruges til et ret så fantastisk projekt til Lille A´s værelse. Det er hemmeligt lidt endnu:) Jeg har hjulpet en fra min mødregruppe med det samme, og resultatet blev så fint at Lille A må have sin egen udgave.

S & S har lavet de smarte små rib pakker der ligger øverst-hvor genialt (og fristende) er det lige? 150 * 35cm af en farve for 17,50 - så er man jo nødt til at tage et par stykker med hjem til samlingen. Rib kan man jo aldrig have for meget af.

Nederst ser du en broderi ramme, for min sylærer har nemlig lært mig at sy tre slags broderi sting. Jeg har set til med misundelse, når I andre har vist fine broderede navne, små katte, blomster, racerbiler og andet lækkert frem herinde - nu er det min tur, jubii.

Jeg glæder mig til at sætte saksen i det hele!

15 kommentarer:

  1. Uhh, det ser lækkert ud.. Har også planer om en tur i S&S på lørdag :o) Glæder mig til at se det hemmelige projekt og også broderiet..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er SÅ lækkert- så mangler jeg jo bare tiden til at få det gjort....!
      God tur i S&S, pas nu på alle fristelserne:)

      Slet
  2. Hold nu op hvor ser det lækkert ud!! :D
    Jeg var selv i stof2000 idag for at købe skråbånd, og jeg fik heldigvis begrænset mig til kun at købe få ting.. men vi siger ikke til nogen, at jeg senere gik amok i en garn butik :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik, nam nam.
      Ha ha nej så må man jo vælge at prioritere, glæder mig til at se resultatet:)

      Slet
  3. Kiggede også på de grove stoffer med stjerne, men kunne ikke finde ud af hvad der skulle laves af dem, så inspiration tak:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du lige følge med, det er den fineste og fedeste personlige gimmick til børneværelset:)

      Slet
  4. Det er altid lidt farligt at komme i den butik ;-0
    Men super skønne ting du har købt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er det:)
      Ja er også allerede lidt igang:)

      Slet
  5. Wauw... sikke en lækker stak. Ja det kan være farligt at tage i Stof og stil, med alt det der frister. Jeg har også planer om, at købe en broderi ring og forsøge broderiets kunst. God fornøjelse med det hele.

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Spændende hvad du får broderet!
      Det ser jo så fint ud:)

      Slet
  6. Sikke en masse lækkert - det er vist godt det er lønnings dag inden længe :)
    Så er jeg glad for at høre at jeg ikke er den eneste der har det bedst med de nye stoffer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg erpå dagpenge, så har slet ikke styr på ind og fra ontoen, ha ha...godt jeg snart starter på job igen:)
      Jeg er bestemt mest tilnye stoffer også:)

      Slet
  7. Hold da op! Hvor ser det skønt ud :-) Sikke meget stjernestof du kom hjem med. Jeg er ret vild med hjertestoffet og glæder mig til at se lidt broderi :-)¨
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sjovt det så jeg først bagefter!
      Hjertestoffet er min klare favorit- og så kostede det kun 39 kr meteren!!

      Slet
  8. stof og stil er et udflugtsmål på vej hjem fra samtale i morgen - jeg agter, at gå lige ind og ud med det samme ;) Jeg har en del retrostof, kan næsten ikke lade være med at købe dem, men nye stoffer er også altid rigtig lækkert :)

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)