photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 4. maj 2014

Krea rum under opsejling!

Det er d´næsten det bedste ved at bygge om; der venter mig et rum (næsten) kun til at sy og være kreativ i. Tim insisterer på at få et skrivebord derinde, så vi må have skabt et cool look, der hænger sammen med mit, og som han ikke føler sig for intimideret på sin maskulinitet af.

Her følger et par fine billeder jeg har ladet mig inspirerer af - de er fundet lige her, hvor du også finder mine øvrige boards:)

werkplekje

Alphabet  felt storage boxes by  paperandstring

clever storage for ribbons
Simply Fabulous Sewing Room–Maple & Magnolia
Fine billeder, ikke? Craft Room Ideas

2 kommentarer:

  1. Lækker inspiration! <3
    Meeeen vi ved jo allesammen godt at et krearum sjældent ser så rydeligt ud ;P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, nu skal du ikke skyde projekt orden i sagerne ned allerede;-)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)