photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 11. marts 2015

Snehvide med håndgranat

Jeg har slet ikke fået vist mit favorit maleri frem... Jeg er ellers rigtig glad for det, og har flashet det mange gange på Instagram -dét og Alvins seng er klart de billeder der har fået flest likes.


Billedet måler 100*100, og er lavet på en popart workshop hos Mille Maj her i Frederikssund sidste sommer.

Det er de bedste 1200 kr jeg længe har givet ud, og det er også en væsentlig lavere pris end hendes kreative kollegaer tager for sådanne kurser - så mine varmeste anbefalinger til Mille og hendes fede maler workshop!

Motivet er fundet på nettet, og det var en hurtig beslutning midt i kurset at bruge lige præcis dét, så det er ret heldigt at jeg er blevet så tilfreds med det.
Min far synes at jeg skal sælge ud af sådanne, og tror egentlig godt at det kunne være en idé. Disney ville dog nok ikke være lige så begejstret for idéen som jeg ;-)

Der er brugt neon spray, blondedug og en projector. Det er egentlig ikke særlig svært. Som med de fleste udskejelser, så kan alt lade sig gøre hvis man kender teknikken.



Jeg synes især at effekten ved øjnene blev god


Billedet hænger over dette lille teak bord, der engang er samlet op fra en container i København. Jeg har malet den øverste flade, og resten står som det var. 
På bordet står en fin personlig bryllupsgave, som vi fik af vores dejlige vennepar Malene og Kasper - det er en plakat med en brøkdel af Tims uendelige kærlighedserklæringer til mig BC.
Tim var virkelig god til dét der med romantikken. Det er han sikkert stadig, der er bare ikke så meget overskud til det længere. 
Jeg er vildt gld for den plakat, elsker når jeg får noget der er personligt, og som viser at giveren har gjort sig umage og tænkt over detaljerne. Malene holdt også en dejlig tale for os...åh, Malene og især Ksper, det er lidt ærgeligt at den tur til Hamborg ikke blev til noget!? (en lille intern besked med sur smiley ;-)
Billedet med ballet danseren er lavet af Nadia der har en side på Facebook lige her eller @singlemormeduglethaar2 på IG. Jeg er vild med Nadjas streg, og har andre billeder fra hendes hånd hængende i stuen. 
Lysestagen har ældste bonus lavet og det lille hus er fra Rema1000.

Jeg har pt gang i fem andre lærreder, og har fået lagt en god bund. Det en af dem skal have Freddie Mercury på, der cykler afsted - mega fint og cool motiv. Freddie Mercury er mit første og største sang idol, han var bare skæn, med overbid, moustache und alles!

Hurra for Freddie og Snehvide!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)