photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 29. marts 2015

Foldet lampe i december gave

I december byttede jeg adventsgaver med tre søde damer som jeg følger på IG.

Det var virkelig hyggeligt at åbne fine hjemmegjorte pakker hver søndag i december. Jeg har lavet adventskalender til mange efterhånden, børn, voksne, veninder og familie - det er mig en stor glæde at lave, jeg elsker at dimse rundt efter små fine ting. Men det er også bare ret hyggeligt at få noget igen, og det plejer jeg ikke (hr. mand er dog god til at købe små pakker...men han gør det vist mest fordi han er tvunget til det).

Min tidligere kollega, Karin, var én af dem jeg byttede pakker med. Og hun mente serious business! Jeg kunne hver søndag åbne den ene pakke efter den anden, som hun absolut havde brugt mere end et øjeblik på - det var faktisk lidt pinligt, for de var meget finere end mine. Jeg er  gang med at preppe en lille pakke retur til hende, det tager bare tid. Alt tager bare meget længere tid, nu det her moderskab er trådt i kraft?!

Fint lille hjørne er det blevet til. Den fine tegning forestiller Tim, Alvin og jeg og er en fødselsdagsgave fra mine veninder. Jeg elsker den. 


Det fine broderi med I´m so crafty... citatet har jeg for længst selv pinnet, men var så heldig at det var i en anden søndags pakke fra Karin


 Tråd lampen er fra Sinnerup, og købt på en weekend Jyllands tur

Lamperne har ventet længe på at komme op, vi kender jo ikke nogen elektriker...Eller i hvert fald ikke en elektriker der gider at lave elektriker arbejde.
Tim er elektriker. Det har han bare glemt. Eller noget. Skomagerens børn og alt det dér.... Nå, men nu hænger den der jo - så skal vi ikke vade rundt i alt det andet;-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)