photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

mandag den 9. marts 2015

Nemme nederdele

Det er ikke så tit jeg syr til piger - i hvert fald ikke så ofte sm jeg syr til drenge. Jeg har slet ikke tal på hvor mange trøjer og bukser jeg har syet til Alvin og alle hans små venner.

Først var det mini kreas posede model, der var ret så hip da han var nyfødt. Samtidig med de syede jeg et hav af raglan trøjer...dem er jeg blevet lidt træt af nu, men må vist snart sy én igen, for synes egentlig at de sad bedre om kroppen på ham, end dem jeg syr nu med almindelige ærmer...

Sidenhen kom Chris bukserne fra Stof2000, som jeg dog hurtigt skiftede ud med Ottobres baggy mønster fra januar 2014 - det sidder bare SÅ godt.

Nå, men jeg elsker at sy til piger - og her har jeg syet til min brors to bonus tvillinge døtre.




De er syet af en rest og uden mønster. Bare to lange baner sat sammen, ombuk til elastik og lidt pynt og lommer. Resultatet blev fremragende, og Laura og Anna havde dem på inden de tog hjem fra os :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)