photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 12. august 2012

Så blev jeg poltet!

Igår skulle vi til Bogø og besøge kærestens søster og hendes familie, hendes store datter blev nemlig 15 år! Jeg havde fået lov at sove lidt længe, da Lille A havde været oppe et par gange om natten, og jeg havde taget tjansen inde hos ham - så klokken 8.30 stavrede jeg søvndrukken ud på badeværelset (som ligger ved entreen) og ind vælter det med ni skønne damer der kom for at fejre min snart nye civilstatus...!!!!
Jeg var MEGA overrasket - troede at jeg havde regnet ud, at det var én af de to kommende lørdage - og så var det igår!

Det var en skøn skøn dag, hvor jeg rigtig blev forkælet på alle mulige måder - vi startede med at spise morgenmad hos mig (i rodet og krummer på gulvet - uuuh ville altså gerne have haft at der var lidt pænere herhjemme...), tog derefter til Amager Strand og stod på vandski og blev hevet afsted på en stor luftmadras agtig tingest efter en speedbåd - det var mege sjovt og lidt vildt, det mente de åbenbart at jeg skulle have; en vild oplevelse, men det var også lige i øjet;-)
Så til Valby hvor min veninde bor, hvor der var dildo party (ahem...), lækre drinks i bagende sol (heldige med vejret?! Tror jeg da nok), en sød sød makeup artist der kom og dullede mig op, lækker sushi og tilsidst afsted på Fidels inde i Kbh hvor jeg kom i bartender lære, jeg e-l-s-k-e-r cocktails!

Glimt fra dagen....













.... alt i alt en skøn dag med mine skønne veninder, der havde gjort rigtig meget ud af, at jeg skulle få en god dag.

Det må man nok sige at jeg havde:-)

1 kommentar:

  1. Ej hvor har dine veninder været gode! Synes aldrig det lykkes at holde det hemmeligt. :-D

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)