photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

mandag den 20. august 2012

Pude til vielsesringene (kan ikke stoppe med de dér amerikaner-påfund...?!)

Nå! Det er måske officielt; jeg er ramt af en forfærdelig fascination af den måde amerikanerne holder bryllup på. Eller ihvertfald de sjove ting og pompøse påfund de får og finder på.

Det seneste (da jeg bare lige skulle tjekke noget andet ud på Etsy - hvorfor går det bare altid sådan?!) er en fin fin pude til at lægge ringene på, inden de tages i brug.
Så er der sådan et sødt lille dukkebarn (sådan et har vi heldigvis også!) der skal bære dem op til gommen, kan I ikke lige se det for jer uden at få opkastningsfornemmelser?

Anyways, så tænkte jeg at sådan én kan da ikke tage mange øjeblikke at lave, og det gjorde det heldigvis heller ikke.

Her er resultatet (med et par af mine egne fingerringe, blot for at illustrere)



Ja, det er vist tydeligt, at det er mit første forsøg udi broderiets verden...det kunne godt have været smukkere.



Som sådan er jeg egentlig tilfreds. Men har nok fortrudt at grundfarven er grå - synes at den er lidt mørk. Godt at brylluppet er i september, så er vi jo officielt i en efterårsmåned!

14 kommentarer:

  1. det er da en super sød ide den pude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Synes jo også selv den er sød, men tænker om "folk" måske synes det snart bliver for meget med alt det jeg har gang i til det bryllup....Nå, de ved vel hvad de går ind til:-)

      Slet
  2. Hvor er det en fin pude(:

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min blog(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det:-)

      Kigger forbi når jeg har lidt tid - elsker at se på nye blogs jeg ikke kender:-)

      Slet
  3. Den er da blevet rigtig fin!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, og så tog det ikke mange kvarter at lave:-)

      Slet
  4. Jeg synes også den er fin, og jeg ser frem til at følge resten af dine bryllupsforberedelser.. Og så så jeg lige du bor i Ølstykke lige som mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Du er så velkommen til at følge med.
      Ja vi bor her i knap to uger endnu, vi har akkurat købt hus i Fr Sund (Jubiiii!!!!).

      Slet
  5. Den er helt vildt sød!
    Kan godt lide at det ikke "bare" er en pude, men at det er en lille fugl der holder den
    :)

    http://miraklerne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din søde kommentar - er selv vild med fuglen, ideén er jo tyvstjålet, men fin er den!

      Slet
  6. Du er for sindsyg.... :D Men på den fede måde!
    Rigtig fin pude, du har fået lavet der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, tak:-) Det er en kompliment efter mit hovede:-)

      Slet
  7. Ih hvor er den fin! Det er da en god idé - jeg er sikkert på at I får et helt fantastisk bryllup - du er jo så velforberedt!
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for de pæne ord - og det hjælper lidt at du siger jeg er velforberedt, for det føles ikke altid sådan!
      Men det hele går vel!

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)