photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 26. juni 2012

Honey comb balls eller papirskugler?

Hvad kalder du dem?

Jeg har ihvertfald købt 70 (!!?) af dem til at pynte op til vores bryllup. Når jeg gør noget, så går jeg hele vejen;-)

Jeg hr været forelsket i de smukke kugler længe, og faldt over dem til en 10´er stykket i Søstrene Grene. Jeg har købt dem i hvid, creme og lysebrune - har altid troet at jeg var sådan én der ville have et vildt farvetema når jeg blev gift, men næ nej - kunne ikke beslutte mig, og synes at farverne forstyrrede mere end de gavnede. Så vi er endt i hvidt med et touch af neon.

Bliv hængende, og du vil få at se hvordan et neon bryllup ser ud.

Her er de smukke kugler, suk....!


Vores skal hænge i loftet, og er desværre kun i én størrelse - men jeg tror på det alligevel!

Til de interesserede kan jeg oplyse at de også fåes i turkis, grøn, lilla, pink og rød. Har også købt en håndfuld til Lille A´s værelse, og lidt til gaver.

Vil alle ikke blive glad for sådan en smuk lille én?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)