photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 29. juni 2012

Et hjørne af soveværelset...


...vil jeg lige vise jer.

For ikke så længe siden bestilte jeg en ordentlig stak billeder til Barnets bog. Da jeg skulle bestille, tænkte jeg at et par forstørrelser aldrig er af vejen. Det blev til disse to, som jeg holder meget af. Det er billeder af min kæreste og jeg, en dag vi spiste brunch på Nimb (Åhh!! Dén kan virkelig anbefales - dyrt, men ALLE pengene værd!) og var meget forelskede og glade - og netop fundet ud af et par uger forinden at vi skulle være forældre. Det andet er Lille A, da han var 4-5 uger gammel.

Papiret der er bag billederne er fra Søstrene Grene, rammerne fra Tiger (LP rammer til 30 kr) og på hjørnet af billederne sidder der masking tape.

Det sjove citat fik jeg lavet til min kæreste for lææænge siden. Det er den vise Homer Simpson der har været på spil;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)