photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 28. juni 2012

Barnets bog i opdateret udgave

Lille A skal selvfølgelig have en bog han kan kigge i, når han bliver større.

Det at blive mor har virkelig udfordret mine følselser; jeg synes det er en kæmpe udfordring at gå rundt med en lille smule angst hele tiden for, at der skal ske ham eller hans forældre noget.
Frygten rykker en lille smule tættere på, når der sker så frygtelig en ulykke, som der gjorde med den lille dreng der blev kvalt i et stykke æbe i sidse uge. Hold nu op, hvor jeg føler med de forældre, og håber at de klarer sig igennem den frygtelige tid der nu ligger foran dem.
Nå, det var et lille sidespring...

Jeg købte bogen i min favorit papir butik, som er Denne, da jeg var højgravid i december.
Jeg har aldrig handlet online med dem, og ved derfor ikke om der findes en dansk netbutik. Butikken ligger i Magasin.
Jeg elsker deres fine prints, sjove påfund, viskestykker, blyanter og alt andet de har. Adventsgaverne til veninderne bliver også handlet her.

- Men det var den bog vi kom fra:-)

Sådan ser den ud


Der er rigtig mange sider, og jeg har rigtig mange billeder, så det er jo som hånd i hanke.

Lidt af det jeg har nået ser sådan ud








Efter endt proces ser spisebordet sådan her ud....


Suk, kender I det? Man roder det hele frem...får lavet lidt, og er så nødt til at pakke det sammen igen, fordi man jo ikke kan sidde og spise cornflakes og havregryn næste morgen i dét rod!!
Suk, jeg ønsker mig sådan et hobby rum bare til mig. I vores store nye dejlige hus....Suk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)