photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 16. december 2014

En skøn tur til natur legepladsen i Hillerød

Jeg er jo pædagog, uddannet und alles. Og så er der mange der har en forventning om, at man drikker spandevis af kaffe, og har al slags regn, termo og andet overtøj i sin garderobe. Og flosklen med "Der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning" har jeg nok hørt en gang eller to i min seminarie tid.
Jeg H A D E R at være udendørs - ihvertfald hvis det regner, blæser eller på anden måde er uterligt vejr. Sol, sne og anden landskabsidyl er dog velkommen.

Nå, men...min barndomsveninde Mette er den helt modsatte type af jeg - hun er totalt survivor, og skal bare frem i det regnvejr dér! Hendes børn har selvfølgelig gået i udflytterbørnehave, og er vant til al det pjat.

Nu er det jo ikke sådan at Alvin ikke kommer ud, faktisk er vi ofte ude og har planer på vores fridage, i morgen skal vi fx i Tivoli - og sådan kan jeg bedst lide det; en planlagt tur og så derudaf. Ikke bare på opdagelse i skoven uden et håndgribeligt mål - kun en gang i mellem. Fx denne dag i november.

Jeg var vild med det, og ligeså var Alvin - så anbefalingen er hermed givet videre;-) 

 Fuld fart hen over træstammen!

Marius er højt til vejrs
  



 Der er knap fire måneder imellem de to drenge, og de får mere og mere glæde af hinanden, når vi ses.

 Mad og fjollerier - der er et læskur med mulighed for at tænde op, og brænde er gratis lige ude foran. Her var der nogen er holdt børnefødselsdag, og vi blev inviteret på rester. Det var lige noget drengene kunne bruge, og de hapsede hotdogs og sodavand:)

 Selv vikingen Mette må varme fingrene <3

 Alvin har her indtaget sin truende og farlige positur - det ses da, ik?!

<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)