photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 2. december 2014

#2 og #3 gave i pakkekalenderen

-Ja, egentlig er vi jo en gave foran. Men en blanding af at det var søndag og Tim fik gave, samt at det bare er så røv-hyggeligt at give ham gaver, gjorde altså at vi startede en dag før.

I dag var der en cowboyder der kunne - eller som skulle kunne - svinge sig rundt, når man trykkede på stængerne. Vi pakkede den op inde i sengen, og jeg trykkede akkurat på skidtet én gang, for at demonstrere det nostalgiske stykke legetøj, da den sagde en grim knæk lyd og gik i stykker. Billige bras!!

  Dérfor køber jeg ikke sådan noget skrammel til ham i pakkekalender gaver! Vader hellere tyve loppemarkeder igennem, for at finde det rette ordentlige stykke legetøj!

Jeg bandede lidt, og Alvin så helt forskrækket på mig, og sagde "mor bliver ked af det", og det havde han jo på en måde ret i. Så vi måtte ind at hente en ny gave, og denne gang valgte han en stor Byggemand Bob bog. Dét ved man da hvad er!

I går gemte der sig en lille Bumle i kalenderen - Alvin er vild med ham det røde lyn og også med Bumle. Dér har Disney altså bare ramt noget der gør noget for små drenge!


Julen er til aften flyttet lidt ind, og I får lige et par billeder... i morgen kan der fotograferes lidt bedre i dagslys:)

 Hip hurra for IG og andre sociale medier - jeg har fundet to søde damer at bytte adventsgaver med - og de første jeg åbnede var absolut fantastiske!

Man når det aldrig, vel...at brænde det kalenderlys ned til tiden... I dag er det d. 2. december, og der er lang vej endnu. 

Tak fordi du læste med!

2 kommentarer:

  1. Godt der var en reservegave - og højtlæsning er bare det bedste!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for pokker, godt vi ikke har nummeret dem og er krakilske;)

      Højtlæsning er én af favorit aktiviteterne herhjemme; at være tæt og opleve bogen sammen, det elsker både Alvin og jeg.

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)