photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 13. februar 2015

Gymsa hopsasa i nye gule (brandmand Sam) bukser!

Alvin har fået nye bukser. Han havde et par næsten mage til, blot uden lommer og strygemærke. Det blev på et øjeblik hans favorit bukser, og jeg forstod ikke helt hvorfor, var bare vældig tilfreds med at drengen er så begejstret for mors hjemmesyede..!

 De nye gule bukser

Årsagen til begejstringen har jeg i mellemtiden fundet ud af skyldes en helt banal ting, og ikke kun mine uanede sy-skills, nemlig at selveste Brandmand Sam, den hippeste brandmand af dem alle, hvis du spørger Alvin, går i gule bukser.
Jeg er ikke sikker på at Brandmand Sam har hængerøv i sin model, men se nu bare bort fra det...

Tim er vild med Alvins springe-leg...eller ikke....

De tidligere højtelskede gule bukser var blevet for små, men også en anelse klamme stive i det. De var faktisk elt klar til at blive smidt ud. Alligevel røg de i en pose med tøj til lille Valdemar som vi kender, han går i Alvins vuggestue - eller, Alvin er jo lige startet i børnehave, but you get the picture... Han er nemlig også blevet smittet med Brandmand Sam epidemien. Det er måske en lokal ting?! 


Modellen er fra Ottobre, jeg blev aldrig rigtig gode venner med Stof2000s Chris mønster, synes at det har en mærkelig pasform. Disse er meget bedre!
Så har jeg presset lommerne, noget jeg ellers aldrig gør mig i, da jeg nok er typen der springer over hvor gærdet er lavest. Men nu hvor jeg alligevel havde strygejernet fremme for at stryge robotten på, så kunne jeg ligeså godt give dem et lille pres - og hvilken forskel! De er bevet meget meget pænere af det!

Bukserne skulle på straks de havde forladt symaskinen, og er nu blevet sneget i vaskemaskinen efter tre dages brug. Han spørger allerede efter dem.


Undertøjet er selvfølgelig også egen produktion;)
Bukserne er godkendt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)