photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 26. februar 2013

Tirsdags-hår

Jeg er for nylig begyndt at bruge Pinterest til lidt andet end bare kreative ideér. Det bugner jo fx af sjove, fede og kreative (ja, man kan jo ikke slippe det helt vel?) hår og negle ideér. Det er lige noget for en travl mor som ig:)

Jeg har brug for en cool måde at sætte håret op på, og da jeg for nylig styrtede på cykel, og ikke havde hjelm på, grundet jeg bare skulle have valk i håret den dag (der skete ikke noget med mit hovede, men det var vist mere held end forstand - fra nu af er hjelmen obligatorisk for mig!), må jeg lede efter nye håropsætninger, der er lidt mere end bare en hestehale.

Jeg har set mig varm på denne

 

Ret fin, ik? Dog har jeg lidt vanskeligheder med at få den til at holde på en 13-timers vagt, på trods af masser af nåle og hårspray.

Skulle du have lyst til at prøve det samme,så er den set lige her. Dette er mit første forsøg, så vil kalde det et rimelig overskueligt projekt:)

Har du gode tips til at blive lækker i en fart på en hverdag? Så smid gerne et link til din Pinterest, og følg gerne mig her.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser du sød ud med den frisure.

    Men måske du skulle give håret lidt saltvandspray inden du sætter det?
    jeg har fået det anbefalet af min frisør fordi det giver et godt hold ;-)

    Kh bedstemorkaren

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)

      Det var da en god idé:)
      Jeg prøver med det næste gang.
      Tak for tip.

      Slet
  2. Selv tak Betina:)
    Altid dejligt at være lækker:)
    GLÆDER MIG TIL AT SE DIG SØNDAG:)

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)