photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 23. december 2012

Juletræstæppe in action!

 
Så blev det færdigt, det hjemmelavede juletræstæppe!
 
Min far er ankommet idag, og det er bare drønhyggeligt. Han og jeg var oppe at hente juletræ, og det var ikke lige sådan at finde - man ved at man bor på landet, når alle juletræsbiksene er lukket inden kl 18 - da var det altså anderledes på Nørrebro!
 
Derefter hentede vi sushi, og har bare hygget. Indtil gøremålene kaldte, og jeg måtte sy et kantebånd på tæppet. Dukkepigerne har heller ikke fået de planlagte huer på, de må komme til næste år. Men alt i alt er jeg godt tilfreds med resultatet!
Jeg synes at det er fint med doiliesne, og er glad for de forskellige stoffer. Jeg synes ihvertfald at det er meget flottere end dem man køber med nisser på!
 
 




4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint og anerledes på den fede måde!! Glædelig jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er lige præcis dét jeg har sigtet efter;-)

      Glædelig jul til dig også.

      Slet
  2. Tæppet er blevet så fint!
    Jeg nåede desværre ikke selv at kreere er i år, men må tidligere igang til næste år :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:)

      Ja du må lave et næste år - hvis du når det med en lille bebs og en stor dreng;-)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)