photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

lørdag den 1. december 2012

Den sejeste drenge hoodie

...har jeg syet idag!

Det var ganske nemt, easy peasy,  spræt en billig h&m sweat op i ryggen, klip og sy takker, hæft dem i hætten/ryggen og sy sammen.
Resultatet bliver klart bedst på en overrasker, da man jo vil se den oftere end en skjult søm (og Betina; min sylærer hæfter også med en stikning efter en ovrrlocking, ligesom du gør).

Tag den på barnet, og hans sejheds-status stiger øjeblikkeligt!!



Denne er desværre ikke til Lille A, men en en af hans venner. Jeg håber at den falder i hans mors smag - ellers tager vi den gerne retur:)

4 kommentarer:

  1. Tror han bliver sej! Bestemt en god og lyder som nem ide ;o)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den sej og sød. Siger du, at du bare har klippet en H&M trøje op i ryggen? Det lyder jo let!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er den ikke? Ja MEGET simpelt! Resultatet bliver klart bedst med en overlocker, men det har du jo;-)
      Hætten var foret, og vi (min sylærer og jeg) besluttede at bevare foret, og det var altså lidt bøvlet. Den jeg skal lave til Lille A skal helt klart klippes hele vejen igennem (så den deles i to), og så bare syes sammen igen.

      Har givet 80 kr for trøjen, så det er jo et rigtig billigt projekt, som kan bruges længe og i alt slags vejr (næsten). God fornøjelese!

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)