photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 21. september 2012

Sager til drengebarnet

Sådan en fredag aften, hvor manden er på skole, og jeg sidder alene hjemme i det store hus, er der da mulighed for at blogge lidt.
Heldigvis viser de "Phoneboth" på Zulu - jeg forsøgte mig med fem minutter af "Vild med dans", men det program er simpelthen for udslidt til mig. Så jeg snupper hellere Colin Farrel for gud ved hvilken gang;-)

Jeg har nået lidt idag, blandt andet syet lynlås i Lille A´s fleecetrøje, og nu er den altså færdig. Basta. Den kan sagtens tåle tilretning, men orker ikke at se mere på den, bortset fra når den skal på lillefyren.




Det lækre bod den ligger på er vores nye sofabord fra Idé møbler, det kom hjem til os idag.

Lækkert, ik?

Jeg har været så heldig at få en lille genbrugsskat af min brors kæreste, hun fandt den i en genbrug, men synes at hendes piger vrfor store til den, så den fik vi. Et rigtig fint tog i ægte retro stil, med små lommer, hvor derkan ligge sutter og andre lækkerier.


Hvis du undrer dig over de sære farver på væggen, så forstår jeg det udmærket, det gør vi også ofte, selvom vi nu har boet heri knap en måned.
Lille A´´s værelse erdet dererhårdset ramt af sære påfund; Tykt (klamt) grønt gulvtæppe, grønne gardiner, lilla radiator, blomstret tapet i den ikke fede stil for enden af rummet, stribet tapet i lidt af rummet og så ellers en finurlig blanding af lilla og gul på væggen.
Ja, her er nok at lave.
Når vi ikke er startet i dette ret så grimme (men kæmpe store!) rum, så er det fordi vi (læs; manden) har knoklet med at sætte kælderen i stand, hvor de store drenge er flyttet ned. Detertil gengæld også blevet rigtig godt, en lille update følger snarest.

I mellemtiden vil jeg gå ud at lave mig en kop chai, og smide mig under tæppet med det nye Bolig Liv, mit absoultte favorit magasin.

God efterårs aften derude:-)

1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet fed :-) Er vild med skyen og det fine foer i hætten :-)
    Ja der er nok at lave, når man flytter i hus. Tag én ting af gangen. Det er en killer, hvis man går i gang med for meget uden at gøre noget færdigt.
    Kh Viola

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)