photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 3. juli 2012

Dawanda

Det lyder som en afrikansk landsby, men vad det i virkeligheden er, er et paradis for kreative mennesker.
Hold nu op, der findes mange lækkerier! Du kan besøge siden her

Jeg har især forelsket mig i jersey stofferne, se bare her

Jersey "Astronaut" grün


BIO Jersey "Wolken" türkis


Jersey  "Lokomotive"


Jersey "Vögelchen" grün


BIO Jersey "Wikinger"


Jeg er især vild med astronauterne og vikingerne - må straks få bestilt noget, når der er plads i økonomien til at gå amok i stoffer.

4 kommentarer:

  1. De er allesammen rigtig flotte, hvis jeg havde kunne sy havde jeg valgt det med cirkusdyrene og de grønne fugle c",)

    SvarSlet
  2. Det kan være der kommer en lille gave fra Alvin, som han selv har syet, som tak for hjælpen med missedyret:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har IKKE set disse stoffer, jeg har IKKE set disse stoffer....nå, øv. Det virkede ikke. Jeg HAR set dem. Og er dybt forelsket. Har du fået bestilt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, dét kender jeg godt:-)
      Nej, vi er virkelig på spare budget pt, med et bryllup forude...men når det er overstået i septrember....!!!!!
      Men har læst om en anden herinde, som var meget tilfreds med stofferne.

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)