photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 3. april 2014

Vi tester Hama perler - og du kan vinde et sæt!

Alvin har fået lov at teste et fint sæt perleplader fra Hama med maxiperler og tilhørende plader i fine farvestrålede farver.



Alvin var svært begejstret, og synes især at det var sjovt at rode i perlerne, og ja, allerhelst ville han gerne have hældt dem ud i sofaen, og rodet dem rundt - dét synes moren dog var en ræti ræti dårlig idé!
Så han måtte nøjes med at rode nede i kassen - det var dog også sjovt!

Der følger fine skabeloner med i kassen, så du kan bruge dem, hvis nu opfindsomheden ikke er ligeså god som hos Alvin, der straks tog én af de små (som jo egentlig er ret store) perler op, og straks holdt den i faretruende position mod sin mor og sagde "Phiiiiiu phiiiu!!!" (vi ved jo alle, at det er sådan en pistol siger...!).

Yes yes, min dreng, pistol it is!











Perler er godkendt af både mor og barn, tror dog at vi sætter dem øverst på hylden (i velbevaret sikkerhed!) et par måneder endnu, og tager dem frem når han er omkring to et halvt. Det er lige nervepirrende nok (for moren), at have dem stående i højde for fri afbenyttelse.

Vi ved jo alle, at det er vigtigt at stimulere og udfordre de små rollinger, så de kan finde ud af andet end at stjæle legetøj fra hinanden, og sætte sig vrælende ned at skrige, når de ikke kan finde ud af at tage jakken af selv.
Sådan et barn skal jeg ikke have, sagde pædagog-moren ;-)

Her er Hama et fremragende supplement til at øve finmotoriske færdigheder af, fylde de kedelige eftermiddage ud, slappe af sammen eller for at få ro et øjeblik, imens du ser Paradise Hotel, som du optog i går.... Vil du derfor Vinde dit eget sæt Hama perler skal du lægge en kommentar herunder, og skrive hvem du kender der skal lege med de kulørte perler. 

Sættet du kan vinde består af en æske med perler og to perleplader - en kasse med masser af leg og underholding i.




Husk at det ikke er et krav at være fast følger via Bloglovin eller Facebook - men at det måske giver god karma??

Jeg trækker en vinder d. 10.4.2014

Held og lykke!



35 kommentarer:

  1. Begge mine drenge ELSKER perler, men de vil lege med dem i stedet for at sætte dem på plader, så vi har tit perler over alt. Det er nu fast kotyme at jeg spørger den lille (2,5 år) "hvem rydder perlerne op?" Og stolt svarer ham "mig" - men det virker nu ikke altid.. Vores skab er fuldt af perler, men min niece på 2,5 vil helt sikkert elske dem ;) kh Pia

    SvarSlet
  2. Ååååååh, HVIS jeg var heldig, så skal jeg da have besøg af venindens 6 årige tøs der ELSKER at komme her og være kreativ. Og er lillesøster på 17 måneder heldig, sø kan det ske hun får en lille håndfuld og også må prøve ;).

    SvarSlet
  3. Her vil jeg prøve at inspirere min 3 årige til at lege med dem sammen med mig. Jeg synes nemlig det er super hyggeligt.

    SvarSlet
  4. Det skal Sylle-ba-dylle da:-)
    Og tror faren vil være edder stolt når han ser sin knægt lege med perler:-)
    Dog er PH ikke på øverste liste her, der er da ren afslapning da lillepigen i mavsen gør moren træt;-)

    Kys fra inderen!

    SvarSlet
  5. Helt klart med min søn Johan!

    SvarSlet
  6. Det skal min pige Elina på 3,5 år hun elsker perler, men mest at sætte dem på snor

    SvarSlet
  7. Det skal min dreng william på 3 år. Han elsker perler!

    SvarSlet
  8. Elsker din ærlighed! Kender dig ik, med følger dig også på IG! Ik at det har noget med perler at gøre😝men min datter på 2,8 år er lige begyndt med de store perler og hun ELSKER det! Endelig har vi fundet noget hun gider side med mere en 5 min! Så de ville gøre lykke her!!

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn-herlig give away :-)

    Hvis jeg var så heldige at vinde, vil det være mine 2 krudtugler, Oskar & Anker, der får lov til at hygge, udvikle og øve pincet-greb med perlerne :-)

    // Stine

    SvarSlet
  10. Hvor fint! Hvis jeg vandt skulle det da være min lille dreng som skulle lege med perlerne :)

    SvarSlet
  11. Det skal min datter. Vi har lige købt maxi sticks (tror jeg de hedder), hvor man stikker perler, som ligner svampe, ned i en plade - stort stort hit.

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  12. Lækker giveaway :) Det ser ud til at give mange timers god underholdning..!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  13. Min Alba, ikk' - Hun ville elske dem der!

    Hun er så vild med sådan nogle ting, og jeg får lavet det alt for lidt med hende... Måske kunne sådan en kasse der få mig sparket igang

    SvarSlet
  14. Har to piger på snart 6 og 2,5 år, og de elsker at lege med Hama perler, sjovt nok er det den store, som er vildest med maxi perlerne og den lille som er vildest med mini perlerne ;) Men de vil elske mig, hvis jeg vinder kassen til dem

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Åhhhh jeg elsker også at lege med perler, især når jeg passer børn.
    Jeg er skam fast følger hos dig.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Dem vil min yngste på 2 gerne vinde. Hun sidder ofte med ved bordet når de store leger med perler.
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Min Emil aka Strille Mille kan fordybe sig i lang tid med perlerne

    SvarSlet
  18. Det skal mine drenge :-) de elsker at sidde med perler :-)

    SvarSlet
  19. Ooooy yoyo yo! Hvor er de fede! Kan da godt forstå at Alvin hyggede max.; selvom sofahygge med perler ikke liiiige var på programmet :-)))) He he he! Dem kunne vi godt tænke os en æske med - Bettefisen vil da elske at boltre sig med dem (når han er blevet lige lidt ældre, men ikke desto mindre!).

    KH L

    SvarSlet
  20. Har tre skønne piger, der hver især elsker at lege med perler. De kan lege med dem i timevis. Selv den mindste, der lige er blevet tre år, synes det er sjovt at sætte de små perler på pladen og skabe et mønster.
    Til jul havde de to store piger lavet nogle fine plader, som jeg fik i gave og som jeg hængte op i loftet. Det registrerede lille Sophie straks og lavede en plade hos sin dagplejemor, som hun næsten på beordring fik mor til at hænge op så snart hun kom ind af dørem, for hendes skulle da også op.
    Mange forårshilsner
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  21. Alle vore 6 børnebørn har leget med Hama perler i alle størrelser. Så, hvis jeg er heldig må det være den yngste Agnes, der skal have dem. Hun bliver ganske vist 5 i juni, så måske er hun for stor til denne pakning, men måske kan man få en anden sværhedsgrad. Lægerne har også tjent penge på to af børnebørnene, som har haft en perle oppe i næsen. Heldigvis kom perlerne let ud.

    SvarSlet
  22. Alle mine børnebørn elsker perleplader, så vi skal lege med dem, når de er på besøg.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg skal lege med de fine perler sammen med min dejlige datter Dicte hvis jeg bliver den heldige :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  24. Det skal min søde granniece Maya <3

    SvarSlet
  25. Jeg stryger flere perler end skjorter, da mine børn er glade for at lave ting på pladerne

    SvarSlet
  26. Det skal børnene i Trygfondens familiehus ved Skejby sygehus, mine børn har så mange perler - at jeg vil ønske at disse kunne sendes til Skejby.

    SvarSlet
  27. De skal med på mit arbejde. Jeg arbejder på et skoletilbud, for børn der ikke kan rummes i den almindelige folkeskole. De vil nyde at hygge sig med perler, og det vil styrke deres fin-motorik.
    Mia C A / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  28. De ville være et hit for Marvin.
    Jeg krydser fingre!

    Kontakt@jeansjeans.dk

    SvarSlet
  29. Hvis jeg vinder kassen, så skal minnmellemste på tre år lege med dem, han mestrer endnu ikke de alm str perler men vi har faktisk aldrig prøvet de store her, tror det kunne gå hen og blive et hit for ham :)

    SvarSlet
  30. De skal bruges til min lille dreng. Jeg var slet ikke klar over, at de lavede maxi perler, så derfor har jeg bevidst ventet, fordi de små perler jeg kan huske fra min barndom er ikke gode til små hænder.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  31. De skal bruges til min niece. De helt små (almindelige) Hama perler kan hun endnu ikke rigtig finde ud af, så tænker at disse må være lige hende.

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  32. Mine 2 yngste børn elsker HAMA-perler, så det vil vække jubel, hvis vi vinder :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Mine to krudtugler elsker hama, så her i huset ville det være et stort hit at vinde.

    SvarSlet
  34. Dem skal min søn finde ro med, efter en lang dag ude i skov børnehaven :)

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)