photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 2. april 2014

Blog venskaber, god karma og søde tanker

 (Det er åbenbart MEEEEEGET svært for mig at forstå, at den søde pige hedder juliE og ikke JuliA?! - Undskyld, Julie Maria!! Håber du kan leve med rettelsen)

Jeg havde fulgt med længe hos andre bloggere, inden jeg selv kastede mig ud i projektet at blogge. Det der var allermest motiverede var fællesskabet, og de relationer, som man tydeligt så folk lave på kryds og tværs af landet der motiverede mig. Og glæden ved at dele den kreative verden med andre - de kan være svære at finde, ved I nok!

Jeg elsker at finde på små gaver, især til mine veninder og deres børn. Jeg ved at de sætter pris på det, men der kommer sjældent noget retur - og det skal ikke handle om at der gør det, men det er fandme fedt, når det er smukke unikke gaver der havner herhjemme hos lillebarnet:)
Ej okay - der lød jeg lige helt vildt utaknemmelig - det er jeg ikke. Alvin har nogle dejlige skønne tanter i mine veninder, de gider bare ikke krea gear i samme sindssyge kaliber som jeg. Giver det så mere mening? 


Nå, men de dér pakkelege - de så spændende ud! Dem er jeg dog midlertidigt hoppet fra, især dem på IG, da jeg er træt af at modtage neon dots fra Søstrene Grene og the breve - det kan jeg altså sagtens selv stå for at købe... Sagde den sure og tvær mama.


Og - man må jo yde for at kunne nyde, og hold nu kæft, jeg har ikke fortrudt et sekund at jeg gik i gang med at udveksle post med denne dejlige dame. For se nu lige hvad der lå i min postkasse i går!


Julie Maria  og jeg har et par gange udvekslet pakker og du kan roligt bytte med hende, for her får man andet end neon dots og andre runde-trunter, ha ha...
Vi modtog to fine trøjer (i str 98 - næste str, perfekt!), fin påskepynt, du kan noget med en hæklenål, dame! En toliettaske/makeup pung og den fineste flagranke, som jeg tit har set i flere forskellige udgaver på Julie Marias IG @juliemaria85 - de kan også kæbes ved jeg, så kan du heller ikke leve uden, så må du ind at bestille én.

Tusind tak for den søde og dejlige tanke, det varmer virkelig at finde sådan noget - helt uden at vente det - i postkassen. Jeg var heldigvis gået i gang med endnu en lille bunke der skal Conrads vej - den skal lige have lov at vokse lidt større, inden den sendes afsted.

I får lige et par billeder mere af det lækre indhold






Kattedyret er også med på billedet. Bliv ikke forskrækket af hans udseende, han har blot endnu engang været en tur under trimmeren hos dyrelægen, for at nedbringe den store uglede bold hans pels bliver til over sådan en vinter. Han bærer det nu med stil, og har ikke rigtig opdaget hvor fjollet han ser ud....







Alvin er i en periode, hvor nøgler er The Absolute Shit. Det er jo glimrende. Knap så glimrende, at han kalder dem "Nosser". Og særligt "Farfars nosser" bliver der snakket helt utrolig meget om, efter overnatning hos farmor og farfar i sidste uge. Farfar har åbenbart nogle ganske særlig flotte nogle af slagsen, ha ha...


Kys og god blog karma derude!



11 kommentarer:

  1. Dejligt!!! Ig-og blog karma kan vi li :) Håber stadig vi ses lørdag, sån helt apropos... :) ????
    Kh Lilletutogmor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den slags er jo helt skønt!

      Jeg kommer mega meget på lørdag, og glæder mig!

      Vil du køre med?

      Slet
  2. Hvor fint! Synes bestemt ikke du skal være bange for at sige, at det er skønt at modtage unikke og håndlavede gaver! Så skønt at se I har fundet hinanden, så både I og jeres drenge kan blive forkælet lidt på krea-fronten.
    Skønt indlæg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke fint?
      Jeg er glad for din kommentar, dejligt at den var til at forstå.
      Det er nemlig rigtig dejligt at have nogle at dele den sags med.

      Slet
  3. Ej hvor er det bare rigtig fint. Jeg elsker dine små gaver og glædes så meget over dem <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke? Vi var heldige!

      Kom nu hjeeeeeeem!!!

      Slet
    2. Og DU er den sjoveste at give hjemmelavede gaver, for du bliver altid så glad for dem:)

      Slet
  4. Absolut elsker dit sprog... Og farfars nosser.. Kan lige forstille mig damerne i netto stå og blive helt mærkelig i ansigtet. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tak for den søde kommentar:)

      Ha ha ja det lyder sgu også lidt skørt;)

      Slet
  5. åh, ha ha hvor er det sødt med farfars nosser...

    Det er næsten så jeg tuder af grin ;0)

    SvarSlet
  6. HOLD DA FERIE en skøøøøøn gave! Sikke nogle talenter denne JuliE har - du er bare et heldigt asen (men det er uden tvivl velfortjent ;-)). Jeg fulgte faktisk også med i LANG tid, før jeg genåbnede min blog (den lå stille hen i FIRE år!) og ændrede både fokus (syning...primært i alle fald) og sprog (dansk). Faktisk var du en af de blogge, jeg fulgte mest med på :-)))))) Tak for inspirationen!

    Anyway: jeg er totalt færdig af grin over 'farfars nosser' - HA HA HA HA HA :-))))) Åååh nej da! Hvor sjovt.

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)