photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 16. november 2014

Papir kalas hos Rie Elise Larsen

I dag har jeg været til papir-kalas hos Rie Elise Larsen...det var V I D U N D E R L I G T ! !

Det var sådan en dag jeg kan leve højt på længe, og som gav mig en indsprøjtning af glimmer, glitter, glæde, idéer, visioner og en ny opdaget gejst omkring det projekt jeg går og drømmer om at lave.

Jeg spottede arrangementet på IG, hvor Rie selv kommenterede på et af mine billeder (et måske lidt mislykket forsøg på et ophæng, jeg vidste ikke helt om jeg skulle være fornærmet eller begejstret for Ries kommentar, ha ha...), og hun mente at der var plads til forbedring på mit kreative indslag;-)

Nu er jeg jo ikke den fornærmede type, så jeg skyndte mig at melde mig til. Det koster 300 kr, og arrangementet tager tre timer. Det er alle pengene værd! Det kig man får ind i Ries verden er virkelig inspirerende, og det var SÅ skide hyggeligt og faktisk også produktivt - vi fik produceret mindst tre juleting hver - jeg fik lavet fire, da det ene kiksede og måtte blive til to...

Det var virkelig fint at få nye og sprudlende idéer til papir kreativiteter - min kærlighed til kreativiteter startede med papir, og jeg har faktisk et imponerende lager af papir, dimser og dutter samlet igennem årene. Det kan dog indimellem være svært at få løftet niveauet helt op til det delikate udtryk, som Rie så let som ingenting præger alle sine små kunstværker med, men det fik jeg mange fif til her.  


 Ries smukke papir rosetter. Jeg har set dem i mange magasiner i dette års juleindlæg, og med den fine pige ser de lige det lækrere ud!

 Pink på rad og række - eller skulle man sige i bunker

 Et bord der indbyder til at springe om bord og gå krea amok!

 Rie lærer fra sig, det er de små teknikker der gør forskellen

 Lækre detaljer

 Efterårshygge med brændeovn og smuk snor på hylder - en idé der er lige til at stjæle

 Fine sager!

Dekoration
 Dejligt kreativt indspark så snart man træder ind af døren

 Jeg elsker den stærke mand, er han ikke bare skøn?! Ville elske at have ham på Alvins værelse...

 Flere fine detaljer

 Fine dyr på parade!

 Fin indpakning

 Salg af fine sager

 Vildt vildt viiiiildt lækker væg!!!!

Jeg dør! Jeg MÅ lave noget lignende selv...har faktisk den perfekte baggrund klar. Har lavet en neon cirkel på det dér moderne reste træ...den må da have besøg af en giraf eller hvad jeg nu kan finde i gemmerne!

Jeg tror at det er rigtig vigtigt at huske at gøre noget af det der gør én glad, om det så er to svedende timer i fitness centeret, en stor flødeskumskage, at høre musik og danse rundt i stuen eller et kreativt kick. Det er også altid sjovt at møde ligesindede, som man kan nørde med og begejstres omkring - det er ikke så mange af mine veninder der bliver høj af papir og smukke og unikke dimse dutter;-) 
Tænk dig, der var kommet et par pier helt fra Tyskland, for at deltage i workshoppen.

Jeg er fyldt op med ny energi, og vil gå i gang i løbet af ugen. Se gerne med på IG, og følg også med her når jeg lægger billeder op af hvad jeg fik kreeret i dag:-) 

Tak fordi du læste med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)