photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 19. september 2014

Så gik den ikke længere!

Jer der kender mig, ved at jeg har frygtet, med hårrejsende gru, den periode hvor Alvin ville forelske sig i alle de dér frygtelige figurer fra TV...min største fjende er var Lynet McQueen - dén der røde farve gør sig bare ikke særlig godt hverken som tilbehør på børneværelset, eller som påklædning på den lille krop.

Men nu er det slut - jeg har opgivet, og indset at McQueen har stærkere og sejere våben end jeg; han brummer, racer og gør alle mulige seje ting, som ville se ret fjollet ud, hvis mor her forsøgte med en efterligning.



Til de der synes at det er decideret synd for Alvin,at hans mor er så nazi omkring det røde lyn, så vil jeg gerne bede om props for at have købt både McQueen håndklæde OG gå helt samle amok på loppemarked, efter de små figurer - fokus må lægges dér, hvor jeg føler vi begge får noget ud af det, ha ha - og en god loppejagt ved man da altid hvad er!



Alvin har lidt vanskeligheder med udtalen, og det røde lyn hedder derfor "Qweern" herhjemme...ha ha, det er da ret cute! I hvert fald når man er mor. 

Så...du vandt, McF******Queen...og ok, lige på disse billeder klæder du min søn ret godt!





2 kommentarer:

  1. Ha ha, ja kender den følelse! Som sådan har jeg ikke noget imod lynet, jeg syntes filmen er rigtig sød. Det er alt det plastik gejl der følger med! Og beklædningsgenstande, nej ingen Mcqueen gummistøvler, futter og hvad der ellers findes herhjemme! Nej, han skal ikke sove i en kæmpe plastik balje af en Mcqueen seng. Tilgengæld har vi Mcqueen biler, bøger og da han begyndte i børnehave købte jeg en Mcqueen madkasse ( som nu er blevet skiftet ud med Dusty) som han elskede. Jeg så på rigtig mange (i min) optik, lækre madkasser, men i sidste ende blev jeg enig med mig selv om, at han skulle have den lækreste madkasse Set fra hans synspunkt! Så helt ond mor er jeg skam ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må du jo gør med dine to små, Line:)

      Filmen er sød, og med en god morale:)

      Jeg synes at du har fat i den helt lange ende ift at udstyre ham med gear - kompromis er vejen frem;)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)