onsdag den 13. marts 2013

Endnu en trøje med dino-takker

(der skulle i virkeligheden have stået noget om flere julegaver, men kan man blive ved med at træde rundt i den?!)
 
 
Jeg har syet en mere af den fine dino trøje. Jeg synes at det er en virkelig god idé! Lille A er lige lille nok til at gide at have hætten på (og så er den jo ikke så sjov at se på, vel...?), men så snart han kan se det seje i denne trøje, bliver der straks produceret en til ham også:)
 
Trøjen er desværre lidt svær at tage et ordentligt billede af, men ideén er fundet lige her .
 
Skulle du være i tvivl, så er trøje igen igen fra H&M til en flad 50´er! Jeg har klippet den op, nålet takker i (syet på samme måde som flagvimpler) ryggen overlocket den - et voila et stk sej drengetrøje!
 
 

15 kommentarer:

  1. Den er sej, tror jeg en dag må lave en til Oliver :)
    Knus Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, igang med dig:) Han vil helt sikkert elske den!

      Slet
  2. Kæft det er satme smart!!!
    Den ku jeg da også godt afprøve :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi elsker dine udbrud for tiden:)

      Slet
  3. Sikke en god og nem ide :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik? Det er de bedste, den sags ideér!

      Slet
  4. Det var da smart! Mon en dreng på 8 år også synes det...? :)

    SvarSlet
  5. Den er så sej... mon det er mit næste overlocker-projekt???

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må det da være! Det er nemt og overskueligt!

      Slet
  6. SÅÅÅÅ lækker.

    På en måde burde det være forbudt, at lave så mange indlæg imens "NOGEN" er ned i kulkælderen ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaaaaaaaaaaaak så mycket:)

      Har du det snart bedre så vi kan mødes så?

      Slet
    2. Læste lige overskriften sådan her: endnu en trøje med DILDO takker - ha ha ha...jeg er vist træt;O)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)