photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

tirsdag den 11. december 2012

Personlige (jule) engle

For lang tid siden så jeg dette skønne skønne indlæg fra Sanne, der lavede de flotteste og sjoveste engle sidste år!

Lille A som engel

Ideén har ligget på min telefon og ventet, inden jeg havde en blog, men nu kan jeg jo også give denne skønne og personlige idé videre!

Hvert år d 1. december holder jeg juleklip for alle mine venner. Der ertroligt stort fremmøde, og i år havde vi udvidet til familie også, da vi har så meget plads i huset.
Det er altid en skøn dag med masser af højt humør, kærlige gensyn af de venner man ikke ser ofte nok og dejlig julestemning.
Desværre intet juletræ i år, da Lille A nokslet ikke kan lade det stå i fred.

Jeg har med årene lært, at der må være et tema.  Andre har tilsyneladende lidt sværere ved bare at sætte sig ned, og kreere andet end et kræmmerhus og et julehjerte- og synes at det er sjovt (hvilket jo nok er det vigtigste ved det). Derfor er der altså nu hvert år et tema - og i år vardet personlige engle.

Der klippes, hygges, snakkes og alle synes at det er sjovt at være lidt barnlige og kreative igen....


 

Min bror og hans børns engle, meget opfindsomme (han går altid op i det med liv og sjæl, det er skønt!)

 Min fine niece

 
 Min smukke veninde, deres bedårende søn og hendes kæreste

 
Barcelona familien:)

 Fint dørskilt:)


...og med inspiration derfra, et flot billede der skal i ramme


...og faren i samme familie lavede denne...hans bedre halvdel var noget utilfreds med den voksne baby;-)

Jeg har også lavet engle, dem viser jeg frem på et andet tidspunkt:)

16 kommentarer:

  1. Åååh Betina, du er bare så skøn og herlig!

    Jeg kommer gerne som det ene eller det andet:) Men måske du måske skulle komme her istedet, a det varjo også en mulighed. Altså d 1 december - sikke meget vi skal nå til næste år ! Det er da bare dejligt med nye dejlige (krea) bekendtskaber og aftaler i hus <3

    Og ja, det er bare SÅ hyggeligt! Og endnu mere hyggeligt at de andre også synes at det er hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Men bliver nu lidt betænkelig, for alle mine vennersynes at jeg er ååh så kreativ - så når du kommer stjæler du al min shine! Hahahahaha!

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de blevet fine og god ide med det dørskilt(0:
    Dejligt vi kan inspirere hinanden her og blogland og fedt at i har kunne bruge en hygge dag på det.
    Og tak fordi du linkede, god blogkarma ((0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig en god idé, tror at jeg skal lave et familie-billede som også blev produceret!

      JA det er så skønt med al den inspiration. Jeg har flere gange tænkt på, om du selv har fundet på ideén?

      Sføli linkede jeg da, det skal man da;-)

      Slet
    2. Jeg så nogle engle med glansbillede hoveder og tænkte, at man da lige så godt kunne bruge sin families hoveder. Så satte vi alle 4 os ned og klippe klistrede og så udviklede det sig til de fine engle. Men lur mig om ikke andre har haft samme ide (0:

      Slet
    3. Aha ok - en super idé vardet ihvertfald!!!

      Slet
  4. Ej en sjov ide. Jeg har før lavet skøre collager med ungerne, men det at de kan få vores hoveder og englevinger, gør det jo det noget man kan hænge op. Tror vi prøver det når jeg er frisk igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nemlig en skøn idé!

      Og det må jo lige være noget for dig:)

      Slet
  5. Hold kæft de er for fede :D Go' idé!

    SvarSlet
  6. De er da bare for herlige :-) Dejlig inspiration - Tak for den :)

    SvarSlet
  7. Altså, det er da for fed en idé! Jeg har tænkt lidt i samme baner men med sprællemænd - det må jeg altså bare lave nu :) God søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ik - kan du så komme igang!!
      Jeg har også tænkt på sprællemænd, men puhaaa, kunne ikke obverskue det! Men vil da elske at se nogle fra din hånd!

      Slet
  8. Ih hvor er de fine - på den lidt uhyggelige måde ;-)!
    Rigtig hyggelig ide at holde fælles klippe/klistre dag med tema.

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)