photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 27. december 2012

Pakkeleg - vil du være med?

Jeg fik meldt mig til pakkeleg hos søde Signe. Signe blogger om kreating og sin hverdag med tre børn, hvoraf den ældste har en autisme diagnose.
Signe er en sej og dedikeret mor, og jeg elsker at læse hendes indlæg, uanset om de handler om familien eller hendes skønne kreativiteter.

Her er hvad hun sendte til mig


Signe gik ud fra farven lyserød og tallet 13 - og man må sige at hun tog opgaven alvorligt! Wow, Signe:) Et lille paradis af lyserøde dimser og dutter - skønt!

 
Signe har hæklet de smukkeste handsker til mig, og du kan tro at jeg glæder mig til at få dem på, Signe! Sikke et arbejde du har gjort dig, det er så fint, og jeg er meget glad for dem.
 
Nu sender jeg legen videre til to der vil være med - du skriver en farve og et tal, og så fortsætter legen på den måde. Jeg glæder mig til at give og modtage pakker, det er så hyggeligt!
 
Signe - jeg lover at jeg nok snart skal få sendt en pakke retur til dig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)