photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

mandag den 17. december 2012

Ålborg damer hjælp!

Alvin ønsker sig lækre sager til jul, fx de her

Væg dekoration med rumskib
Akryl kasser fra Sebra


Hammerbræt fra Janod

eller Noahs ark plakat (jeg ved ikke lige om billederne er helt skørt sat op? Vi har lige købt ny computer, og kan ikke rigtig få det til at spille...!

Nå, men havde sendt min far en ønskeseddel, men da han jo bor heeeelt oppe i Nord Jylland, kender jeg jo ikke de lækre børnebutikker i hans nabolag. Han gik vist lidt kold på at skulle bestille via nettet 8min far er ellers meget moderne, og der var også medsendt links til de butikker ønskerne var fra, men næ nej...). Så skrev han "Kan jeg ikke bare købe noget fra BR?" Oooooh skræk og gru - så længe jeg kan bestemme hvad der hænger på væggene og ligger i legetøjskasserne, så gør jeg det - og så er det IKKE plastic biler der hyler og lyser, grimme plast edderkopper og legetøj der er så kunstigt at det stinker af emballagen i flere dage efter det er pakket ud. Ok, jeg overdriver lidt, jeg ved det, men sådan er det nu engang.

Men - har nu ledt og ledt efter en butik der forhandler lækkert børne-legetøj og interiør i Ålborg, og kan kun finde Høghshoppen - og umiddelbart er det lige lidt for dyre ting de har (medmindre de også forhandler billigere ting, end det de har på hjemmesiden?).

Sidder der en lokal kendt dame i Ålborg, der kan oplyse mig og min far om en smækker-lækker børnebutik i Ålborg?

2 kommentarer:

  1. Hvad med Kaleidoskop eller Karrusella. De har begge en web-shop hvor du kan se om de har det du søger.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tusind tak, det var jo lige dét jeg søgte:)

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)