photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

torsdag den 20. september 2012

Imorgen starter jeg til syning igen

på det mor/barn hold jeg gik på i foråret.

Det er et super godt hold med den sødeste lærer, med morgenbrød og det hele. Det ligger i Roskilde, så eg hardesværre endnu længere nu, end da jeg boede i Ølstykke for et par måneder siden. Men det er turen værd:)

Jeg har syet en kørepose fra EG´s bog. Stofferne er en blanding af Stof og Stil, Rose & Malikka, Stof2000 og genbrug. Jeg er blevet ret godt tilfreds med resultatet.
Den ville jo være godnu, hvor det er blevet koldt, og de små fødder skal pakkes ind i klapvognen.




Den blev færdig sidst jeg gik til syning, men desværre er den gået opi lynlåsen- jeg tror at jeg har syet for langt fra kanten, jeg har nemlig selv færdiggjort den, efter at min lærer satte mig igang.


Sådan går det, når man tror man kan det hele:-)

Jeg glæder mig til at komme igang igen!

5 kommentarer:

  1. Ej hvor er det henne i Roskilde? Super flot lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er på Himmelev skolen (tror jeg det hedder), lige ved Ro´s Torv.
      Kurseter igennem AOF, og foregår på skolen i håndarbejdslokalet.

      Det er simpelthen den sødeste og dygtigste lærer der har holdet, og jeg ved athun også har aftenhold, hvor man ikke "skal" have et barn med ;-)

      Når min barsel slutter til januar, tror jeg at jeg ryger på sådan et hold, synes det er mega hyggeligt og fedt med en der virkelig ved noget om syning.

      Slet
    2. Nåeh, den hedder Hedegårdens skole :) Har boet mange år i Roskilde, samt Himmelev... Ej hvor spændende, det lyder rigtig fedt...

      Slet
  2. Jeg er også nysgerrig, hvor det er henne :o) Den er rigtig flot og skønt med de mange farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Læs ovenover:-)

      Tak for de pæne ord. Jeg er jo en sucker for farver:-)

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)