photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

søndag den 26. august 2012

Lille bitte A.....

Vi er ved at rydde op herhjemme, pakke kasser, lave bryllupsforberedelser og alt for mange andre ting!

Idag stod Lille A så op klokken 5.25, og manden er stadig tømmermandsramt af polterabend, så jeg tog tørnen. Oveni det har Lille A lige lært (for tre dage siden) at sætte sig op fra liggende stilling, og igår aftes i sengen rejste han sig så op... Jeg synes at det er lidt tidligt, han er kun 7 og en halv måned gammel, men har altid været hurtig med det fysiske.
Man skulle jo tro at det ville hjælpe på roen, nu han kan en del selv, men selvom han næsten kravler, og dermed har mere selvstændighed, kan jeg også godt mærke at det slider lidt på ham, og han er en pyllerrøv - og mor mister meget hurtigt tålmodigheden i alt flytterodet og stressen vi har pt - så var m-e-g-e-t-irriteret lige ved at kaste ham ud af vinduet da han skulle puttes for en halv times tid siden.

Faldt så lige over disse, og husker pludselig (havde dog ikke glemt det helt) hvor meget jeg elsker ham.
Så lille og fin....









Billederne er taget hjemme i vores stue af en af kærestens barndomsveninder, der er fotograf. eg har selv bestemt looket i dem, og ideérne er lidt stjålede... men man må god blive inspireret, ik?

I det nye hus skal nogle af dem op at hænge, men ved ikke om der skal gøres mere ved dem? ALtså om det lidt nuttede look skal "trashes" lidt....hmm, det må jeg lige tænke over.

Lilel A har været omkring et par uger her, og det er utroligt at han faldt i søvn i den kurv (han har altid haft store anskeligheder ved at sove om dagen, og kombineret med massiv gråd de første tre måneder, var det meget meget svært at få ham til at sove den første tid...men her ligner han jo et englebarn..)

12 kommentarer:

  1. Nåhh - Hvor er han lækker!!
    Tror nu det er meget naturligt at tænke: MØGUNGE samtidig med, at man ikke elsker noget højere!! Go' søndag til Jer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)
      Ja det er helt naturligt, og det sker jo indimellem, men det er lidt sejt at vide "at lige nu er jeg bare mega urimelig, og vrisser af min dreng, og kalder ham diverse ting - og han er jo bare træt og lille...
      Nu er det jo snart dig:)

      Slet
  2. vidunderlige billeder med et skønt barn.

    der er ikke noget forkert i at ønske dem hen hvor pebret gror ind imellem, det er jo ikke fordi ens kærlighed stopper, tålmodigheden er bare ved at være brugt op :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)

      Nej det er også rigtigt - har aldrig fået testet min tålmodighed sådan før:)

      Slet
  3. Sikke nogle dejlige billeder!! Overvejer også at lade mig inspirere af andres babybilledopstillinger og få brugt spejlreflekskameraet på min lille A senere i dag - med snapster og instagram som efterredigering kan man selv få det til at se lidt halvprof ud også :-)
    God søndag i regnen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:)

      Ja du får garanteret taget nogle super lækre nogle, med dit grafiker talent (eller hvad man skal kalde det).
      Glæder mig til til at se dine resultater - og måske blive inspireret!

      Slet
  4. Åh, hvor er han lækker og sikke nogle skønne billeder!

    SvarSlet
  5. Neeej, nogle skønne billeder :-) Fed ide´ med sæbeboblerne, giver en helt drømmene effekt. Dejligt når i kan få dem op og hænge :-)

    SvarSlet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)