photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 20. juli 2012

Scrapping

Idag har jeg haft besøg af mødregruppen. Jeg er så heldig at have en skøn mødregruppe, med fire tossede dejlige damer og deres skønne unger. Det er altid hyggeligt at være sammen med dem, og indimellem er vi endda lidt produktive:-) Som i dag.

Vi har nemlig scrappet


Min bog med den lille gut.
Jeg er ret vild med de billeder jeg har fået fremkaldt fra min iPhone, de er redigerede i et vintage program jeg har, og kommer så i størrelsen som et polaroid billede.

Søskende kærlighed


Endelig på vej hjem fra fire lange dage på hospitalet. Vi startede desværre ud med en hård fødsel, og Lille A en tur på børneafdelingen. Men vi kom os alle hurtigt.

Onkel Mic - Lille A ser noget skeptisk (og lidt uhyggelig ud!) på det billede

En træt mor...

Lille A havde kolik i otte uger - det ønsker jeg ikke for min værste fjende!

Pusle-tid

Lille A som han ser ud nu, og på charmeoffensiv hos sin kæreste Emma



 
Som med alle andre krea ting, er tiden alt for kort, og jeg fik kun lavet syv sider, æv.

2 kommentarer:

  1. Tid er der desværre alt for lidt af.
    Undrer mig virkelig over, hvordan alle 'I krea-damer', får tid til at sy, scrappe, blogge etc.
    Her er det måske en gang om ugen symaskinen bliver støvet af. Suk.

    Og du har endda et barn der sover sparsomt og dårligt.
    Hvad er hemmeligheden ?? :)

    Men rigtig fine ting du laver iøvrigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror at hemmeligheden er lige præcis dét; at han sover så dårligt (er blevet noget bedre efter ferien faktisk), så man bare må skynde sig igang, når han lukker øjnene:-) Ellers når jeg aldrig noget!

      Hvis jeg bare kunne lade symaskinen stå fremme nonstop, så ville jeg virkelig få lavet noget:-) Det er tit processen med at pakke frem og tilbage, der hindrer det.

      Og tak for de pæne ord.

      Slet

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)