photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

fredag den 29. juni 2012

Ordskyer

Da min kæreste havde fødselsdag sidste år, ville jeg gerne finde noget personligt at give ham. Men hvad?
Jeg elsker ord, og troede i mange mange år at jeg skulle være journalist. Den drøm ændrede sig dog til noget andet - men fascination af ord har ikke ændret sig.

Jeg surfede lidt rundt, og fandt så disse ordskyer. De er vildt smukke, synes jeg, og man kan virkelig gøre dem personlige så de passer lige netop ind til ens hjem og sind. De kan sættes i ramme, hænges på døren til børneværelset, sendes som fine postkort og sikkert en million andre ting.

Dem jeg endte med at printe ud til kæresten var disse to



På det øverste billede står nogle af de ord der karakteriserer vores forhold.

På det næste står teksten til "I wanna wake up with you". Min kæreste er meget pladder romantisk og ikke bange for at vise sine følelser, så da vi havde været kærester i et par måneder, sendte han den til mig på mms, hvor han selv havde sunget den. Hvilken pige falder ikke for det?!
Det var min alarmtone i et år, men så fik jeg en Iphone, og kan ikke finde ud at indstille det nu.

Hvilken odsky skal man mon finde på næste gang?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)