photo banner_trekant_zps3b19eff3.jpg

onsdag den 27. juni 2012

Mit bidrag til Boys Month

Ser sådan ud:


Der er de sager som jeg har lavet til Lille A.
Bukser er jo en klassiker, og dem med smæk er fra Elsebeth Grütners fine bog.

Uroen lavede jeg inden Lille A kom til verden, og er et par pinde i min mands værktøjssortiment, filtkugler fra Søstrene Grene og monstre købt i Thailand. Jeg vidste ikke hvad de skulle bruges til, da jeg stod med dem i hånden på markedet, men vidste bare at de måtte med hjem. Og de passer perfekt over sengen. Lille A synes de er alletiders, selvom de ikke er af plastic og multifarvede.
Jeg har masser monstre endnu i en flyttekasse et sted.

Sengeranden er også syet lige inden ankomst af drengebarnet. Jeg syede den på et sykursus jeg var på, og havde den færdig på en aften. Jeg er superglad for den, da den er mit første færdige sy-projekt (jeg har kun syet siden december 2011).
Stoffet er kraftig kvalitet fra Ikea.

Uglepuslepuden er lavet af kraftigt jeans stof med stjerne og det samme Ikea stof som sengeranden. Synes motivet er så fint.

Hagesmække skal der også til, disse syet af stofrester. Den orange er af storebrors hullede t-shirt, synes den koral eon farve er så fin. Syet efter en Pippi hagesmæk.

Puderne er også af Ikea stof. Jeg synes ike at det gør noget, at der indimellem er lidt lyserødt på drengetingene, og egern motivet er da bare for skønt.

Et vattæppe til de varme nætter er der også og en lille pose til bleer og vådservietter til pusletasken.

Hvad har I mon fundet på til Boys Month?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det gør bare dagen lidt sjovere med en kommentar:-)